Forum www.najleprzegryonline.fora.pl Strona Główna www.najleprzegryonline.fora.pl
o grach głównie online
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nekromanckie Mauzoleum

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.najleprzegryonline.fora.pl Strona Główna -> o grze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

W co lepiej iśc nekromantami ?
Atak
50%
 50%  [ 1 ]
Magia
50%
 50%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
CzerwonySmok
Początkujący Groznawcza



Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań City xD

PostWysłany: Śro 21:51, 12 Mar 2008    Temat postu: Nekromanckie Mauzoleum

Wszystko o nekromantach i pytania :

Podstawowe informacje :

+10% do wydajności magów
+10% do wydajności druidów
-10% do wydajności alchemików
Odzyskują 100% Punktów Zabudowy podczas przebudowy (Inne rasy tylko 50%)
Siła maszyn wynosi: 5
Armia nekromantów i złodzieje nie potrzebują jedzenia
Smoki, ghule (E2) i żołnierze (E0), którzy giną w boju, zmieniają się w kościotrupy (E1).
Posiadają 4 księgi magiczne
Nekromancki generał, gdy umiera automatycznie staje się Kościejem - Królem Szkieletów, zachowując level i doświadczenie. Kościej jest strategiem z zdolnością drugorzędną polegającą na tym, że również straty w wojsku przeciwnika poniesione w wyniku ataku, dołączają do nekro jako E1. Kościej nie może zginąć, ani być ranny. Kościej nie może wchodzić do labiryntu. Podczas ataków expuje normalnie.
Czary Smoczy Oddech i Trzęsienie Ziemi mają większą siłę niszczącą, 10% niszczonych budynków staje się od razu Pustkowiami.
Prymitywna Inżynieria kosztuje 1M
niedostępne Naprawa oraz Przekuwanie broni


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.najleprzegryonline.fora.pl Strona Główna -> o grze Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin