Autor Wiadomość
CzerwonySmok
PostWysłany: Śro 21:57, 12 Mar 2008    Temat postu: Jaskinia olbrzymów

Wszystko o olbrzymach i pytania :

Podstawowe informacje :

+40% do wydajności płatnerzy
+10% do wydajności kamieniarzy
+15% do wydajności murarzy
-10% do wydajności magów
- 0,5 do maksymalnego zaludnienia na akr.
Kanalizacja zwiększa pojemność domów tylko o 1 (u pozostałych ras dodaje 1,5 mieszkańca na dom) System Jaskiń zwiększa pojemność domów tylko o 0,5 (u pozostałych ras dodaje 1 mieszkańca na dom)
Akademia Wojskowa szkoli E1 do E2 z szybkością 6% na turę (u innych ras 5% na turę)
Siła pospolitego ruszenia wynosi 2.5 dla jednego obywatela
Siła maszyn wynosi: 7
Odporne na plagę
Zamiast budynku specjalnego Gildia Złodziei posiadają Gildie Wojowników, która dodaje E2 +1 do ataku i +2 do obrony
Nie mogą zatrudniać złodziei.
Mają 8 generałów.
Machiny wojenne na E0 mają zwiększoną siłę zniszczeń/skuteczność o 40%. Oznacza to, że by osiągnąć maksymalny efekt 20% zniszczonej infrastruktury i 5 budynków specjalnych trzeba 2.5x[powierzchnia_księstwa_atakowanego]/1.4 machin wojennych.
Spożywają 1,5 jednostki jedzenia na turę
Posiadają 1 księgę magiczną
20% tańsze Ostrzenie / Naprawa / Przekuwanie broni
brak Rekrutacji

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group