Autor Wiadomość
CzerwonySmok
PostWysłany: Śro 21:51, 12 Mar 2008    Temat postu: Nekromanckie Mauzoleum

Wszystko o nekromantach i pytania :

Podstawowe informacje :

+10% do wydajności magów
+10% do wydajności druidów
-10% do wydajności alchemików
Odzyskują 100% Punktów Zabudowy podczas przebudowy (Inne rasy tylko 50%)
Siła maszyn wynosi: 5
Armia nekromantów i złodzieje nie potrzebują jedzenia
Smoki, ghule (E2) i żołnierze (E0), którzy giną w boju, zmieniają się w kościotrupy (E1).
Posiadają 4 księgi magiczne
Nekromancki generał, gdy umiera automatycznie staje się Kościejem - Królem Szkieletów, zachowując level i doświadczenie. Kościej jest strategiem z zdolnością drugorzędną polegającą na tym, że również straty w wojsku przeciwnika poniesione w wyniku ataku, dołączają do nekro jako E1. Kościej nie może zginąć, ani być ranny. Kościej nie może wchodzić do labiryntu. Podczas ataków expuje normalnie.
Czary Smoczy Oddech i Trzęsienie Ziemi mają większą siłę niszczącą, 10% niszczonych budynków staje się od razu Pustkowiami.
Prymitywna Inżynieria kosztuje 1M
niedostępne Naprawa oraz Przekuwanie broni

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group